Home Staging w Warszawie

Chcesz przygotować swoją nieruchomość do wynajmu lub sprzedaży?

Świetnie trafiłeś! Nasza firma specjalizuje się w tworzeniu przestrzeni, które zachwycają potencjalnych nabywców. Dzięki naszym usługom, Twoje mieszkanie lub dom stanie się atrakcyjniejsze, co może przełożyć  się na szybszą sprzedaż i wyższą cenę transakcyjną.   

 

Dlaczego Home Staging jest ważny?

Kiedy potencjalni nabywcy odwiedzają Twoją nieruchomość, chcą się w niej odnaleźć. Home Staging pomaga im to zrobić, pozwalając wyobrazić sobie, jak będzie wyglądać ich życie w nowym miejscu. Nasze usługi pozwalają zminimalizować czynniki odstraszające i podkreślić atuty Twojego domu.  

Dlaczego wybrać Homeewaw?

Doświadczenie i profesjonalizm: Znamy się na tym, co robimy. W każdy projekt angażujemy się na 100%, a dodatkowo znamy rynek nieruchomości w Warszawie i okolicach. 

Indywidualne Podejście: Każdy projekt traktujemy indywidualnie, dostosowując nasze usługi do potrzeb klienta.

Szybka Sprzedaż: Nasza praca przyczyniaj się do szybszej sprzedaży nieruchomości.

Podwyższenie Wartości Nieruchomości: Home Staging może zwiększyć wartość nieruchomości, co może przekładać się na wyższą cenę sprzedaży lub wynajmu.

ikona2-15

Skontaktuj się z nami!

Jeśli jesteś zainteresowany naszymi usługami Home Stagingu w Warszawie, skontaktuj się z nami już dzisiaj! Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozpoczniemy proces przekształcania Twojej nieruchomości w prawdziwą perełkę na rynku nieruchomości.

 

Zadzwoń pod numer:  509 662 432

 

lub napisz do nas: kontakt@homeewaw.pl

Poznaj naszą ofertę home stagingu w Warszawie!

Koszt
ONLINE (przez Zoom, WhatsApp lub inny komunikator)
400 zł brutto mieszkanie do 3 pokoi, czas trwania ok. 1 godzina.
500 zł brutto mieszkanie powyżej 3 pokoi, czas trwania ok. 1,5 godziny.

STACJONARNIE
500 zł brutto mieszkanie do 3 pokoi, czas trwania ok. 1 godzina

600 zł brutto mieszkanie powyżej 3 pokoi, czas trwania ok. 1,5 godziny

 

  • Przed konsultacja proszę o przesłanie zdjęć mieszkania oraz krótkiego opisu (lokalizacja, rodzaj transakcji – sprzedaż czy wynajem, trudności jakie napotkał Właściciel) 
  • Podczas spotkania omawiamy poszczególnych pomieszczeń: funkcja, wystrój, usterki do naprawy oraz propozycje zmian,
  • Po spotkaniu Klient otrzymuję notatkę dot. każdego z pomieszczeń,
  • Zaproponowane zmiany Klient wprowadza samodzielnie.

Koszt:
1500 zł brutto mieszkanie do 3 pokoi

1800 zł brutto mieszkanie powyżej 3 pokoi

 

  • Przed rozpoczęciem pracy proszę o przesłanie zdjęć mieszkania oraz krótkiego opisu (lokalizacja, rodzaj transakcji – sprzedaż czy wynajem, trudności jakie napotkał Właściciel), 
  • Pierwszym etapem jest spotkanie online lub w nieruchomości Klienta, podczas którego omawiamy poszczególne pomieszczenia oraz ustalamy budżet,
  • Następnie Home Stager przygotowuję raport z informacją o zmianach niezbędnych do wprowadzenia w mieszkaniu oraz listę przedmiotów do zakupienia ( z linkami do sklepów) oraz instrukcję gdzie dany przedmiot umiejscowić,
  • Klient samodzielnie wprowadza zmiany, zakupuje przedmioty oraz podążając za wskazówkami z listy ustawia jest w nieruchomości.
Koszt:
2000 zł brutto mieszkanie do 3 pokoi
2300 zł brutto mieszkanie powyżej 3 pokoi

 

  • Usługa ekspresowa – klient otrzymuje listę zakupową po 4 dniach roboczych po odbytej konsultacji
  • Przed rozpoczęciem pracy proszę o przesłanie zdjęć mieszkania oraz krótkiego opisu (lokalizacja, rodzaj transakcji – sprzedaż czy wynajem, trudności jakie napotkał Właściciel), 
  • Pierwszym etapem jest spotkanie online lub w nieruchomości Klienta, podczas którego omawiamy poszczególne pomieszczenia oraz ustalamy budżet,
  • Następnie Home Stager przygotowuję raport z informacją o zmianach niezbędnych do wprowadzenia w mieszkaniu oraz listę przedmiotów do zakupienia ( z linkami do sklepów) oraz instrukcję gdzie dany przedmiot umiejscowić,
  • Klient samodzielnie wprowadza zmiany, zakupuje przedmioty oraz podążając za wskazówkami z listy ustawia je w nieruchomości.
 

Koszt:

wycena indywidualna w zależności od wielkości nieruchomości oraz zakresu prac od 1800 zł brutto

 

  • Konsultacja na miejscu w nieruchomości Klienta,
  • Ustalenie budżetu oraz zakresu niezbędnych zmian/napraw,
  • Opracowanie listy zakupowej – w zależności od potrzeb dekoracji, mebli, sprzętu RTV i AGD,
  • Zakup niezbędnych przedmiotów oraz produktów (farby, tapety itp.) oraz koordynacja dostaw,
  • Przeprowadzenie niezbędnych prac remontowych – koordynacja ekipy remontowej – posiadamy własną ekipę remontową,
  • Montaż mebli i sprzętów AGD,
  • Stylizacja wnętrza – ustawienie wszystkich przedmiotów i dekoracji,
  • Przeprowadzenie sesji zdjęciowej.

Koszt:  cena ustalana indywidualnie w zależności od zakresu prac

 

  • Przygotowanie oferty sprzedaży lub wynajmu nieruchomości,
  • Wybranie grupy docelowej potencjalnych klientów,
  • Zredagowanie ogłoszenia oraz umieszczenie na portalach ogłoszeniowych,
  • Na życzenie Klienta możemy również dokonywać – prezentacji nieruchomości – dodatkowo płatne.