Home Staging w Warszawie
Chcesz przygotować swoją nieruchomość do wynajmu lub sprzedaży?
Świetnie trafiłeś! Nasza firma specjalizuje się w tworzeniu przestrzeni, które zachwycają potencjalnych nabywców. Dzięki naszym usługom, Twoje mieszkanie lub dom stanie się atrakcyjniejsze, co może przełożyć się na szybszą sprzedaż i wyższą cenę transakcyjną.
Dlaczego Home Staging jest ważny?
Kiedy potencjalni nabywcy odwiedzają Twoją nieruchomość, chcą się w niej odnaleźć. Home Staging pomaga im to zrobić, pozwalając wyobrazić sobie, jak będzie wyglądać ich życie w nowym miejscu. Nasze usługi pozwalają zminimalizować czynniki odstraszające i podkreślić atuty Twojego domu.
Dlaczego wybrać Homeewaw?
Doświadczenie i profesjonalizm: Znamy się na tym, co robimy. W każdy projekt angażujemy się na 100%, a dodatkowo znamy rynek nieruchomości w Warszawie i okolicach.
Indywidualne Podejście: Każdy projekt traktujemy indywidualnie, dostosowując nasze usługi do potrzeb klienta.
Szybka Sprzedaż: Nasza praca przyczyniaj się do szybszej sprzedaży nieruchomości.
Podwyższenie Wartości Nieruchomości: Home Staging może zwiększyć wartość nieruchomości, co może przekładać się na wyższą cenę sprzedaży lub wynajmu.
Skontaktuj się z nami!
Jeśli jesteś zainteresowany naszymi usługami Home Stagingu w Warszawie, skontaktuj się z nami już dzisiaj! Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozpoczniemy proces przekształcania Twojej nieruchomości w prawdziwą perełkę na rynku nieruchomości.
Zadzwoń pod numer: 509 662 432
lub napisz do nas: kontakt@homeewaw.pl
Poznaj naszą ofertę home stagingu w Warszawie!
Koszt
ONLINE (przez Zoom, WhatsApp lub inny komunikator)
400 zł brutto mieszkanie do 3 pokoi, czas trwania ok. 1 godzina.
500 zł brutto mieszkanie powyżej 3 pokoi, czas trwania ok. 1,5 godziny.
STACJONARNIE
500 zł brutto mieszkanie do 3 pokoi, czas trwania ok. 1 godzina
600 zł brutto mieszkanie powyżej 3 pokoi, czas trwania ok. 1,5 godziny
- Przed konsultacja proszę o przesłanie zdjęć mieszkania oraz krótkiego opisu (lokalizacja, rodzaj transakcji – sprzedaż czy wynajem, trudności jakie napotkał Właściciel)
- Podczas spotkania omawiamy poszczególnych pomieszczeń: funkcja, wystrój, usterki do naprawy oraz propozycje zmian,
- Po spotkaniu Klient otrzymuję notatkę dot. każdego z pomieszczeń,
- Zaproponowane zmiany Klient wprowadza samodzielnie.
Koszt:
1500 zł brutto mieszkanie do 3 pokoi
1800 zł brutto mieszkanie powyżej 3 pokoi
- Przed rozpoczęciem pracy proszę o przesłanie zdjęć mieszkania oraz krótkiego opisu (lokalizacja, rodzaj transakcji – sprzedaż czy wynajem, trudności jakie napotkał Właściciel),
- Pierwszym etapem jest spotkanie online lub w nieruchomości Klienta, podczas którego omawiamy poszczególne pomieszczenia oraz ustalamy budżet,
- Następnie Home Stager przygotowuję raport z informacją o zmianach niezbędnych do wprowadzenia w mieszkaniu oraz listę przedmiotów do zakupienia ( z linkami do sklepów) oraz instrukcję gdzie dany przedmiot umiejscowić,
- Klient samodzielnie wprowadza zmiany, zakupuje przedmioty oraz podążając za wskazówkami z listy ustawia jest w nieruchomości.
2000 zł brutto mieszkanie do 3 pokoi
- Usługa ekspresowa – klient otrzymuje listę zakupową po 4 dniach roboczych po odbytej konsultacji
- Przed rozpoczęciem pracy proszę o przesłanie zdjęć mieszkania oraz krótkiego opisu (lokalizacja, rodzaj transakcji – sprzedaż czy wynajem, trudności jakie napotkał Właściciel),
- Pierwszym etapem jest spotkanie online lub w nieruchomości Klienta, podczas którego omawiamy poszczególne pomieszczenia oraz ustalamy budżet,
- Następnie Home Stager przygotowuję raport z informacją o zmianach niezbędnych do wprowadzenia w mieszkaniu oraz listę przedmiotów do zakupienia ( z linkami do sklepów) oraz instrukcję gdzie dany przedmiot umiejscowić,
- Klient samodzielnie wprowadza zmiany, zakupuje przedmioty oraz podążając za wskazówkami z listy ustawia je w nieruchomości.
Koszt:
wycena indywidualna w zależności od wielkości nieruchomości oraz zakresu prac od 1800 zł brutto
- Konsultacja na miejscu w nieruchomości Klienta,
- Ustalenie budżetu oraz zakresu niezbędnych zmian/napraw,
- Opracowanie listy zakupowej – w zależności od potrzeb dekoracji, mebli, sprzętu RTV i AGD,
- Zakup niezbędnych przedmiotów oraz produktów (farby, tapety itp.) oraz koordynacja dostaw,
- Przeprowadzenie niezbędnych prac remontowych – koordynacja ekipy remontowej – posiadamy własną ekipę remontową,
- Montaż mebli i sprzętów AGD,
- Stylizacja wnętrza – ustawienie wszystkich przedmiotów i dekoracji,
- Przeprowadzenie sesji zdjęciowej.
Koszt: cena ustalana indywidualnie w zależności od zakresu prac
- Przygotowanie oferty sprzedaży lub wynajmu nieruchomości,
- Wybranie grupy docelowej potencjalnych klientów,
- Zredagowanie ogłoszenia oraz umieszczenie na portalach ogłoszeniowych,
- Na życzenie Klienta możemy również dokonywać – prezentacji nieruchomości – dodatkowo płatne.